راهنمای حل جداول

راهنمای حل جدول شرح در متن متقاطع،راهنمای حل بازی ها،اطلاعات عمومی،دانلود ...

راهنمای حل جداول

راهنمای حل جدول شرح در متن متقاطع،راهنمای حل بازی ها،اطلاعات عمومی،دانلود ...

بانک شهر


بانک شهر یکی از بانک های خصوصی در ایران است که در 17 اسفند 1388 افتتاح گردید. این بانک توسط شهرداری تهران تاسیس شد و سهام آن بیشتر متعلق به شهرداری های شهرها،کلان شهرها،کارکنان شهرداری و بخشی از مردم است.  

سال 93 بیشترین میزان افزایش منابع را میان بانک های خصوصی داشته است. گفته می شود این بانک در چند سال آینده به یکی از 4 بانک برتر کشور تبدیل خواهد شد. این بانک در بسیاری از شهرهای ایران شعبه دارد.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران ، در مردادماه سال 1392، غلامحسین مظفری که در هیئت مدیره این بانک بود را به عنوان مدیر عامل این بانک منصوب کرد. مدیر عامل قبلی غلامرضا حاجی زاده بود که پیش از تصدی مدیریت عاملی بانک شهر، مدیر عامل بانک سرمایه بود که پس از کناره گیری احمد درخشنده از مدیریت عاملی بانک شهر، بانک سرمایه را ترک کرده و به بانک شهر آمده بود.


شهرنت

زمین های عمومی متعلق به شهرها به وسیله دکه های این بانک تصاحب شده است. بر اساس قانون، ایجاد این کیوسک ها که در گوشه و کنار شهرها مشاهده می شود، غیر قانونی است و حضور دکه های بانک شهر در املاک عمومی و مناطقی که متعلق به شهر است، و به بانک شهر و شهرداری تعلق ندارد بارها مورد انتقاد قرار گرفته است.به نوعی ضایع کردن حق الناس دانسته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.