راهنمای حل جداول

راهنمای حل جدول شرح در متن متقاطع،راهنمای حل بازی ها،اطلاعات عمومی،دانلود ...

راهنمای حل جداول

راهنمای حل جدول شرح در متن متقاطع،راهنمای حل بازی ها،اطلاعات عمومی،دانلود ...

بانک پارسیان



بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تاسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه 1379، ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ضوابط تاسیس بانک غیر دولتی مصوب 948 مین جلسه مورخ 1379/09/20 شورای پول و اعتبار تاسیس یافته است.  
بانک پارسیان در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور مصوب سال 1351، قانون عملیات بانکی بدون ربا، قانون تجارت و مقررات اساسنامه بانک، در مرداد 1380 نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع موسس اقدام نمود و پس از انجام تشریفات و ثبت رسمی بانک به شماره 178028 در تاریخ 1380/06/15 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران مورخ 26 شهریور ماه 1380 مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات پارسیان از اسفندماه 1380 آغاز گردید.
اهداف بانک پارسیان
عبارت است از توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع،به ویژه صنعت خودرو سازی و صنایع وابسته با فراهم آوردن امکانات، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین،همچنین تامین مالی برای زیر بخش های ساخت،تجارت،مصرف.
مدت زمان بانک پارسیان
بانک پارسیان از تاریخ ثبت برای مدت نامحدود تشکیل شده است.
سرمایه بانک پارسیان
سرمایه بانک پارسیان، پانزده هزار و هشتصد و چهل میلیارد (15.840.000.000.000) ریال می باشد که تماما پرداخت شده و به پانزده میلیارد و هشتصد و چهل میلیون سهم عادی یک هزار ریالی تقسیم گردیده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
مجله خبری زیفا شنبه 12 تیر 1395 ساعت 11:08 http://mag.zefa.ir

مدیریت محترم سایت
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما
محمد تقوی مهر هستم مدیر واحد تبلیغات مجله خبری زیفا .
با توجه به عرصه فعالیت وبسایت شما در دنیای مجازی و به منظور گسترش فعالیت های طرفین تمایل داریم با وبسایت شما تبادل لینک داشته باشیم.
اگر مایل به ایجاد همکاری با ما هستید لطفا پس از لینک کردن ما در وبسایت خود با نام "مجله خبری زیفا" از طریق فرم زیر تمایل خود را اعلام کنید تا ما نبز نسبت به تبادل لینک با شما اقدام به عمل آوریم.
http://mag.zefa.ir/link
فناوری اطلاعات زیفا همراه همیشگی شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.