راهنمای حل جداول

راهنمای حل جدول شرح در متن متقاطع،راهنمای حل بازی ها،اطلاعات عمومی،دانلود ...

راهنمای حل جداول

راهنمای حل جدول شرح در متن متقاطع،راهنمای حل بازی ها،اطلاعات عمومی،دانلود ...

دانلود مدیحه و مولودی امام حسن مجتبی (ع)



دانلود مدیحه و مولودی امام حسن مجتبی (ع)
 
حاج منصور ارضی

وقتی که خدا هم گرفتار حسن شد
می آید نسیم آشنایی  شد ماه مبارک
ای دل زمان عرض تشکر به کبریاست

حاج محمود کریمی

خاک را به آسمان میکند بدل حسن
رمضان بهشت خدا شده ز گل
حرارت عشقت چه اتشی داره
ستاره بارونه آقام اومده
ستاره بارونه تو این کرم خونه
ماه من از تو ندیدم قمری زیباتر
مدح خوانی امام حسن (ع)
من دیوونه برات هلاکم
با خوب و بد گدا میسازه
اگه جای من باشید میدونید
نگاه من از پرده بیرون شد
آنکه در ماه خدا شد بی همتا
روشن شد آسمون از جمال
تو میخونه با چشمام عکس تو رو
عشق ببین حال پریشانی ما
برخیز زمین که گوش زمان کر شده
با خوب و بدا گدا میسازه
ماه خدا دل من تنگ تو
سر رسوایی دارم تب بالایی دارم
تو که خونت دارالشفامه-مهدیه امام حسن مجتبی
ترانه عالم بالا مولانا حسن حسن حسن
نیمه ماه و دوباره دلم یه حال دیگه داره
دیشب گذری کردم از کوچه میخانه
پره مروارید شوقه رو صدف های دریا
تو امام جوونای بهشتی
لالایی مادر برا گل مولا حسن اشبه اباک یا حسن
آفتاب از روزنه چشم تو پیدا میشود
مولا دریا،زهرا دریا، دریا دریا
نور جمالش تا نشاتینه
یا علی یا عظیم
پسر فاطمه تمام آبرومه
خونه سبزه دل سرخ عاشق دیوونه سبزه
بین تموم سرورا تو با همه فرق داری
مدیحه سرایی
عالم اگر به کام من شد شد نشد نشد 2
عالم اگر به کام من شد شد نشد نشد
اگه برسه یه شبی پای من گدا به در خونه علی و فاطمه
میخورم امشب بر در و دیوار از تنهایی ای یار من
خورشید رسول الله در دست ولی الله
کریم آل طاها آمد به دنیا
دلبر نازم بی تو چه سازم ای که تویی تو روح نمازم
سرزده ماه فاطمه آره والا،آره والا
حسن خوبی است که امشب به زبان آمده است
نماز و روزه ی ماه مبارک    ماه روی حسن بن حیدر
شب ستاره بارون میباره، با یه گل یاس بازم بهاره
شبیه روی حضرت طه
تو دلم خدا میدونه چه قیامتی که برپاست

سید مهدی میرداماد

خبری نیست اگر معجزه ای برپا شد
آی گداها کار دست امام حسنه
کریم های دو عالم به نام زاده شدند
دوباره شب مدینه زیبا شد
وقتی پدرت حضرت حیدر شده باشد
بالا بگیر کشگول گدایی تو
حک شده سر در قلب من
این حرفا حرف دل یک یا کریم است
ذکر یا حسن جان عشق زندگیمه
خدا پرده را تا ثریا گشود
آی عاقلا اگه جای من باشید
شب شبه نور مستی ما جوره
دست و دل بازترین شاه به دنیا اومده
در زیبایی تو دریای حق پیدا شده
باز امشب بی قرارم
تا که دستم پر از تمنا شد
کریم آل الله یا حسن یا مولا
ای وسعت بهاری بی انتهای سبز
شب کریمه مدینس  تطالم دل تو سینه س
حسن بن علی مولا مولا
هلهله به پا کنید که دریا اومد
به صاحب سفره امشب دل سپردم
حس خوبیست که امشب به زبان آمده است
ذکر تپش دل من ذکر یا رب
یا حسن یا امام مجتبی
تو دل دنیا به پا شد یه جهان محشر و غوغا
یه پسر داره تو عالم شبیه و همتا نداره
خبر رسیده امشب کریم می آید
روی دامن ابرا میدرخشه خورشید
رطب که نه ولی شیرین تره یوسف که نه مه جبین تره
یابن حیدر  یابن زهرا

حاج محمدرضا طاهری

همه هست آرزویم
همین که رزق شب ما دعای حیدر شد
قال رسول الله
آسمان می خوام و حس خوش پرواز را
بساط مهمونی جوره
نیمه ماه خدا شد
در خونه حیدر میزنم
تو کرم آقا زبون زدی
کریم آل عبا حسن صفای ماه خدا حسن
ای شوق نشان آتش حیرانی ما را
شفره دار شهر الله حسن حسن
این حرفا حرف دله یک یا کریم است
گمونم این خود روح الامینه
دوباره دستای خالی اگه رو به آسمونه
درهای رحمت باز وا شد
جان می تپد از خوبی یار
تو قله نشین بوده ای و عالم و آدم در سایه تو
آباد شد آنجا که شما پا بگذارید
دلت اگه تو دست یه آقای کریمه
دل من داره هوای یار
شب نیمه ماه رمضون جشن کریمه
یا علی یا عظیم ... 1
یا علی یا عظیم ... 2
خاک عشق دلبر تو زندگیمه
حسن کریم آل طه
مدیحه خوانی
ای که بر خیل جوانان بهشت آقایی
روی دامن ابرا میدرخشه خورشید
روی دامن ابرا می درخشه خورشید 2
اول تو را سرشت و انسان درست کرد
در هوای گل، نغمه زد بلبل که یاسمن شد
مولا مولا کریم آل الله
بی همگان بسر شود بی تو بسر نمیشود
حس خوبی است که امشب به زبان آمده است
تراوت بارون محتاج فروق چشماش
شب نیمه ماه رمضون تو سیاهی قلب آسمون
زسبوی عشق تو مستم،گل زهرا
اختری تابان ز برج بو تراب آورده ای
قمر بارون امشب   خدای خندان امشب

کربلایی جواد مقدم

حس خوبیست که امشب به زبان
اومده امشب شب سرور
مهربونی آروم جونی

حاج سعید حدادیان

ای جان ای جان جانان من آمد
شب عشقی که میخواستی
حک شده سر در قلب من
اومده بانی ضیافت الله
رمضان سفره مهمانی خداوند
بده ای اهل ولا مژده که امشب احیای قلوب است
گل زهرا حسن یا مولا گل زهرا
مژده مژده گل یاسمن آمد
ای مدینه، مدینه ماه زهرا جلوه گر شد
تو مدینه رهام کنید   شورم از سر بگیرم

حاج مهدی سلحشور

پیچیده تو دل نسیمش شمیم یاس حریمش
جبریل از عرش اعلا به مصطفی خبر داد
او سرو قامتی تو سر تا پا ملاحتی
جان می تپد از خوبی یاری که گرفتی

سید مجید بنی فاطمه

سلام ای پسر بارون
چه عاشق ناقابل شماست دلم
دست منو خدا گرفت
این وعده خورشیده
نیمه ماه خدا شد
اگر چه عاشق ناقابل شماست
بازم از عرش اعلا خبر اومد
ماه خدا با ماه فاطمه
روزه داران کرم از عرش خدا می آید
حرف و عشق تو و سوختن
دل من باز دوباره
اگر چه عاشق ناقابل شماست دلم
حالا شب شیدا شدن این دل مستمه
مدیحه خوانی
سبز تموم آسمون،تو چشم عاشق همه

حاج حسین سازور

جام ولا پر ساغر شده

حاج میثم مطیعی

این خانواده آینه های خدایی اند

احد قدمی

مدیحه خوانی
دوباره خراب و مستم،دوباره توبه شکستم

مهدی مختاری

مدیحه خوانی
من که شدم خراب اون ..

احمد نیکبختیان

توی سینه سینه دل بی قراره
سر من جا داره زیر قدمت

ابوالفضل بختیاری

در هوای گل نغمه زد بلبل که یاسمن آمد
آز آسمونا داره گل می باره

علی آیینه چی

چشمات روی هم بذار شهر پیمبر ببین،دیدنی مدینه
در مذهب ما کلام حق ناد علی است

روح الله بهمنی

تو آسمون دف میزنن که مرتضی پدر شده

سید مهدی حسینی

ای که مصطفی را جز رخت آئینه نیست
آی رفقا بشارت  داریم میریم زیارت
آقام اومد آقام اومد   حسن بن علی مدد

حسین سیب سرخی

سلام ای در صبوری بی قرینی
گل بریزید که نگارم آمدنی شد
پسر زهرا آمده   یار امیرالمومنین

مجید شعبانی

نور میباره از آسمون   شهر مدینه روشنه

حاج احمد واعظی

هر کسی یک آقایی داره

حاج عبدالرضا هلالی

منو لطف و جود و صفای تو
اول تو سرشته و انسان درست کرد
سفره ی امام حسن همه رنگه سبزه
گل اومده گل اومده   فصل توسل اومده

حاج امین مقدم

تا که دستم پر از تماشا شد
روزه دار چشمای حسنم

حاج حمید علیمی

علی امام من است و منم غلام علی
ذریه پاک مصطفی قاسم
جمل از خاطره اش میلرزد
نیمه ماه رمضون وقت گرفتن حاجت از آقامه



منبع: سایت شهید آوینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.