راهنمای حل جداول

راهنمای حل جدول شرح در متن متقاطع،راهنمای حل بازی ها،اطلاعات عمومی،دانلود ...

راهنمای حل جداول

راهنمای حل جدول شرح در متن متقاطع،راهنمای حل بازی ها،اطلاعات عمومی،دانلود ...

دانلود مرثیه و مداحی شهادت امام علی (ع)




دانلود مرثیه و مداحی شهادت امام علی (ع)
  
حاج میثم مطیعی

مرگ خود را اگر این گونه تمنا دارم (روضه)
علی ای ساقی کوثر علی مولا (زمینه)
قسم به صبر زینب (شعر زیبا در باره حجاب) (واحد)
با اذن رهبرم (شعر زیبا علیه گروه های تکفیری) (واحد)
ای به خون خفته ولی عازم دیدار (روضه)

حاج محمود کریمی

ناد علیا مظهر العجائب (روضه)
حال من چون حال بیماریست (روضه)
این دنیا خبری برام نداشت (زمینه)
از تو سر و ز مادر من سینه ای شکست (واحد)
نفس نفس رسول (واحد)
دل به تو دادم علی علی (شور)
نازم به این خدا که گنهکار می خرد (روضه)
از سر شب حالم پریشونه (روضه)
یا علی مولا علی علی (زمینه)
معصیت بود که سوزاند عبادات مرا (روضه)
خزان رسید به گلزار من (روضه)
تو خونه ی خدا آقامو کشتنش (زمینه)
مرغ دل ما چه خوش هوایی دارد (شور)
آقا بیا که بی تو پریشان شدم (روضه)
چه ذوالفقار به عزم مصاف بردارد (روضه)
میبرن از خونه رو شونه (زمینه)
علی اسد الله علی ولی الله (زمینه)
نفس نفس زدن من (روضه)
روضه امیرالمومنین (ع)
چشمام از گریه پره (زمینه)
به نام حضرت سلطان دین (واحد)
باغ مرغ غزلم میل پریدن دارد (روضه)
روضه امیرالمومنین (ع)
اکیری و نعم الامیری نصیری و نعم النصیری (زمینه)
سلام علی سید الاوصیا(شور9
به نام خاک دیار خدا به نام نجف (روضه)
توی بستر زهرا پیش دختر زهرا (زمینه)
نخل طوفان زده آخر ثمرش میریزد (روضه)
آتش عشق است که تب میدهد (روضه9
حیدر به مسجد راهی شد امشب (روضه)
از مرد غریب مرد تنهایی
کوفه کربلا شده واویلا زینب بی بابا شده واویلا
سخت است پیش چشم مردم
سر را نگه داشت عمامه سبز پیامبر
لرزه بر تن حیدر افتاده
کوچه گلی از چشمای تره
چرا امشب رنگ چشات لاله گونه
چشم های به رنگ خونت را
خداحافظ ای پهلوان شکسته
آی مردم آی مردم از دستتون پیر شد علی
شبی همین دل ما انتخاب خواهد شد
علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را
علی بشر کیف بشر
با روی سیاه با گریه و آه
با حال پریشون نرو نرو
روی لبای مولا امشب مددی یا زهرا
شب شبه قدر و خوب شدن
به تو گفتم ای چاه دردم بسی
الهی بک یا الله ...
یک مرد تنهای غریبه از دیگران طعنه شنیده
اشهد انک ولی الله علی
فاتحه میخونه آسمون
علی ای همای رحمت
چشای زینب بی خوابه
ای که در دست خود داری کلید عرش اعلی (در ایام محرم)
مرثیه خوانی و روضه - قسمت اول
مرثیه خوانی و روضه -قسمت دوم
روزام شده مثل شب ها زندگی بی رنگه
دور شمع پیکرت گردیده ام خاکسترت
از این دم جدایی دل ها شکسته میشد
بار خود بستم راهیم امشب، گریه کمتر کن دخترم زینب
غرق عزا و ماتم است امشب همه کاشاه حیدر .. حیدر
سوی مسجد شد روانه حضرت ساقی کوثر
زینب ز اه و ناله پر کرده دامانش را
اشک زینبت  مرهم سرت
علی ای همای رحمت   تو چه آیتی خدا را
شبایی که دلا رو غم می گیره
حیدر،اول،دائم،حاکم،عالم، ..

حاج محمدرضا طاهری

هر قدر غصه در بر تو جمع میشود (روضه)
رسد ز عرش کبریا این ندا (نوحه)
عالم فدای خاک درت یا ابوتراب(واحد)
شاه عرش کبریا علی علی علی(شور)
روضه و مناجات
تا ترک خورد سرش دخترش افتاد زمین(روضه)
اول مظلوم عالم یا حیدر(زمینه)
روضه امیرالمومنین
عجب شب قدری شده(زمینه)
بیا کنارم بنشین که لحظه های آخره(روضه)
یه دل بی قرار و من و این شب تار(زمینه)
مثل اشک یتیما غم من بی کرونه(شور)
بزن ای تیغ در دم راحتم کن(روضه)
قتلگاهش مسجد کوفه شد واویلا(زمینه)
کجا داری میری یه امشبو(روضه)
در دل ها برای تو حسین بسیار شده است(روضه)
علی اسد الله علی ولی الله (نوحه)
مسجد کوفه شد پر زشور نوا
رو به قبله پرپر میزنی ای غریب کوفه
سر به سجده میزاری
یا علی مولا حیدر
تو آسمونا فاطمه امشب دل پریشونه
زداغت رشته جانم گسسته

سید مهدی میرداماد

آمدم سوی تو راهی واکنم
مردی که با نان و نمک افطار میکرد
داره میره مسجد غریبونه
شاهی ندیدم مثل تو
فتوت به جوانمردی به مولا علی
خدا دل من از غصه هلاکه
تویی که صاحب زمانی
ام البنین و زینبین خدا نگهدار
امون از این درد غریبی
وقتی مردم منو پاکم کن
تا دیده ام محو جمال کبریا
وقتی با نان و نمک افطار میکرد
تهدمت والله ارکان الهدی
کوفه شده کربلا
دلبر و سرور و رهبری
علی یارمه و کس و کارمه
من در مدینه یاد گرفتم
مولا تب و تاب منی می ناب منی
آسمان بود و علی بود
غرق عزا هفت آسمون وای
ای زخمی دنیا دلت
توی دنیا میگم همیشه هرجا میگم
شکر خدا اهل دیار عشقم
اسد اللهی ولی اللهی
جیدر بابا داری میری غریبونه
مرتضی رفت خانه و زینب
دعای روی لبهام نرو نرو
در شب بهت عرش خدا
کوفه شده کربلا قد قتل مرتضی
تو شهر کینه شهر پر از غم
کیستی ای بی گمان علت خلق جهان
داره میره حیدر با یه دل پر از شراره
ای شور هر شیدایی
افتاده توی بستر دل خستگی
کرم ما و کرم و لطف و صفای بی حدت
دلم میخواد توی ایوون طلای تو
چه بی قراره حیدر یاور نداره حیدر
اگر تو را نداشتم بدان خدا نداشتم
جاده های نجف منو دیوونه کرده
بابا سلام،سلام بابا،سلام بابای خوبم
ای تیغ گرچه خون به زخم هاله کرده ای
ذکر اعجاز من نغمه پرواز من
دریاها رو خون گرفته
تمام لذت عمرم این است که مولایم ...
دل من دل بی قراره
شهریار ملک دل هایی نمیدانم که ای؟
ذکر دلم مدح و ثنای علی
یا علی و یا عظیم
دلم اسیره دیگه از زندگی سیره
ای دوست تورا هرچه که از یار رسیده
تویی شمع وجود و عالمت پروانه یا حیدر
آقا حیدر، بابا حیدر
حیدر حیدر ... ساقی دردی کشانی
علی علی علی حیدر،حیدر بابا حیدر
بگو تا بوسه از دستاش بچینم
ای حضور اشنا پیدای ناپیدا علی
خدا خدا دیگه راحت شدم
عمر علی خدا دیگه خورشید روی بوم شده
امیرالمومنین حیدر یا حیدر
یا علی یا مولا، تهمدت والله ارکان الهدی
مرو مرو بابای خویم

حاج حسن خلج

روضه امام علی (ع)
روضه امام علی (ع)
روضه امام علی (ع)
روضه امام علی (ع)
روضه امام علی (ع)
روضه امام علی (ع)
روضه امام علی (ع)
روضه امام علی (ع)
روضه امام علی (ع)
ای خدا دلم گرفته برا غصه های مولا
روضه و مرثیه
شمع جانش به سوسو افتاده
تو خونه ول وله برپاست
کنار سفره ی اشکم
ای بی نظیر مثل خدا مولا
مرثیه و روضه
مرا بود ورد روز و شب، علی علی
روضه
در انتهای یک شب مهتاب
کی میدونه که چه لطفی به علی کردی تو شمشیر

حاج منصور ارضی

سمت مسجد میرود امشب بدون فاطمه
روضه امیرالمومنین (ع)
السلام علیک یا امیرالمومنین
جای مادر دور تو میگردم
زهرای خانه ام تب آهم نگاه دار
روضه حضرت علی (ع)
از عطای فاطمه ما مبتلای حیدریم

سید مجید بنی فاطمه

خدا نگهدار گریه های نیمه شب
قصه قصه ی دنیا نیست
روضه امیرالمومنین (ع)
از غم غربت مولا تو دلم آتیشه
به سوی مسجد شد روونه
دلم غیر ایوان پناهی نداشت
حدا نگهدار گریه های نیمه شب
میلرزن آسمونا میبارن همه ابرا
سفره ی افطاری امشب رو به راست
روضه امیر المومنین (ع)
غرق در خون بین سجاده
سر زینب رو زانوشه
کیستم من بنده ای از فرط عصیان
روضه امام علی (ع)
روضه امام علی (ع)
روضه امام علی (ع)
خوب شد تیغ تو بشکافت سرم
بیا مسافر غریب صحرا
یه امشب نرو بابا

حاج سعید و محمدحسین حدادیان

روضه امام علی (ع)
روضه امام علی (ع)
اله العالمین کرام الکاتبین
شد ماه دل آرای من شق القمر
بازم از چشم بابا بارون غم میباره
شب رهایی و رستگاری مرتضی شد
عشقت دارو ندارم ولایت افتخارم
باز با یه کم نون و نمک ...(روضه)

حاج مهدی سلحشور

روضه و مرثیه
یا مولا علی یا علی
ماه می تابد از خم کوچه
یا مولا امیرالمونین حیدر
امیرالمومنین حیدر به کوچه
بی تو از مدینه به سینه یک شعله دارم تا ابد

ابواالفضل بختیاری

چشم حیدر میگه با زینب دلش میخواد پر بگیره
روضه میگیره برا چشمای تر من
فرشته ها تو آسمون میگن بیا یار فاطمه
ای چراغ سحر خسته دلا، ای دعای دل بشکسته دلا
یا علی سرود لب زهراست

احمد نیکبختیان

ای سرو روی علی خون گشته جاری
ای چراغ سحر خسته دلا، ای دعای دل بسکشته دلا
ای فاطمه جان وقت ملات من است
میرسد زمزمه، شد به پا همهمه

احمد واعظی

مرغ قلبم به هوای نجف
از خالق دادار بپرسید علی کیست؟
وقت سحرگاه در راه داور

حاج اسماعیلی

الا ای شوهر مظلوم و بی کس - روضه

حاج حسین سازور

غریب کوفه شده در شور و زمزمه
مسجد کوفه شده دریای خون

حاج عبدالرضا هلالی

تو خود حقی مع الحقی
یه دفعه تو کربلا گوشواره غارت می کنند
حیدر بابا   ای شهریار عالم

کربلایی جواد مقدم

کعبه سیار علی کلید اسرار
عبا به دوشم پر از خروشم
گرچه پیشانی نورانیش از سر شکافت
ای عشق ازلی والی ولی
علی امام من و است و منم غلام علی
کیست که خاک درگاه علی نیست

کربلایی حسین سیب سرخی

احمد به روی دست علی را گرفت و گفت ..
به سرم آمده هوای نجف
روضه امیرالمومنین (ع)
چی بگم از دست زمونه
فرق مرا تو طاقت دیدن نداشتی
کیست این مرد که شب کیسه خرما میبرد
روضه امیرالمومنین (ع9
الله اکبر دمه سحر وقت اذونه
به سرم آمده هوای نجف
نام ما را ننویسید بخوانید فقط
ذکر امیرالمومنین (ع)
بازار سر زلف تو از بس شلوغ است
زاهد ز کرم تورا چو ما نشناسد
منت را خدای که ثناگوی حیدرم

حنیف طاهری

آتشم زن دوا نمیخواهم
شب شبه رویاییمه
یا علی نام تو بردن نه غمی ماند
علی اسد الله علی ولی الله
آزرده طعم دوری از طعم یار را چشیده
ناد علیا به هوای نجف
الا ای تیرگی های شب خاموشی صحرا
تهمدت والله ارکان الهدی
مولانا علی علی
شب قدر کجا روضه داری
امشب شب وصاله
شاهی که ولی بود و وصی بود
آمدم دنیا برای دیدن
یک حلقه به درب جنت آویزان است
تو شهر کوفه غوغا شد
امام عالم والا که بر زمین افتاد


منبع : سایت شهید آوینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.